GOTARTA-VENTOLÀ: ruta circular amb sortida i arribada a la zona esportiva. S'agafa la carretera fins arribar a Gotarta, allí trobarem una font des d'on surt el camí que va fins la carretera que baixa de Ventolà.

Km: 10.56                 Desnivell +: 864 m

Rutes BTT

PONT-BONANSA-BALIERA-PONT: ruta circular des de la zona esportiva, agafant un tram e carretera fins a Sirés, d'allí pista fins a Bonansa i tornada per la carretera fins el càmping Baliera on s'agafa la pista que ens porta a El Pont de Suert.

Km:                           Desnivell +:

CAMÍ D'IGÜERRI: ruta circular amb sortida des de la zona esportiva, agafant la carretera d'Igüerri fins al desviament qdel camí que baixa fins a trobar el camí de l'aigua, d'allí tornada cap a Pont de Suert.

Km:                           Desnivell +:

PONT-GABARRET-PANTALLA MONTOT-PONT: ruta circular amb sortida de la zona esportiva, amb el primer tram de carretera fins a Sirés, a partir d'allí pista passant per Gabarret i arribant a la pantalla del Montot amb alguna rampa una mica més forta. Llavors baixada i arribada a El Pont de Suert per la pista de Llesina.

Km:  20.85              Desnivell +: 780

VARIANT: es pot pujar fins el cap del Montot i baixar per la Mare de Déu de la Mola fins a Buira.

Km: 26.03               Desnivell+: 1279 m

PONT-ERTA-SAS-VIU-PONT: ruta circular amb sortida des de la zona esportiva cap a la N-260 fins a arribar a la pujada que ens porta a Castellars, d'allí pista fins a Erta i baixada cap a Sas. Es torna a pujar suau fins al Cap d'Or i allí ja es baixa a buscar la carretera que puja de senterada fins a Perves. Baixada llarga fins a El Pont de Suert.

Km: 45.03               Desnivell +: 1115 m

LLESP-SERRERES-VILALLER-LLESP: ruta circular amb sortida des de Llesp, fent una primera pujada al coll de Serreres per fer el primer descens fins a Vilaller pel corriol de la dreta marcat amb estaques grogues. Es torna a pujar el coll de Serreres per la pista on a dalt de tot s'agafa un corriol a mà esquerra per fer el segon descens fins a Llesp.

ENLLAÇ: es pot començar a El Pont de Suert pel camí de l'aigua.